שעות עבודה:
יום א’-ה’ 10:00-17:00
יום ו’ סגור
תודה שקניתם אצלנו!
BOOX ישראל ערוכה להעניק שירות ותמיכה מעולים ללקוחותיה.
במידה ורכשתם מכשיר במדינה אחרת או ממשווק אחר, עליכם לפנות לקבלת שירות ותמיכה אצל המשווק ממנו רכשתם.
על פי מדיניות היצרן, כל משווק אחראי על מתן השירות, התמיכה והאחריות ללקוחותיו.
אם לאחר עבודה מול המדריכים שלנו, יש צורך בפניה לשירות, יש להזדהות בעזרת אחד מהפרמטרים הבאים: מספר ההזמנה /שם הלקוח/מספר טלפון
***
המכשירים שלנו ניתנים להתאמה עבור כל משתמש לפי צרכיו.
לפניכם מדריכים וסרטונים שיעזרו לכם להגדיר באופן ראשוני את השימוש במכשירכם החדש ולהוסיף כלים ואפליקציות מומלצות.
חשוב להזכיר כי אנו תומכים במכשיר ולא ביישומי צד ג’.
במידה ואתם נתקלים בקשיים גם לאחר קריאת המדריכים, תוכלו ליצור עמנו קשר באמצעות המייל או הטלפון של שירות הלקוחות.
info@onyxboox.co.il
077-2237170
עם קבלת המכשיר, עליכם להפעילו ע”י כפתור חיצוני בצד עד לקבלת נורה כחולה. למכשיר לוקח כמה שניות לעלות.
חשוב לוודא עדכוני גרסה מדי פעם.
יכול לסייע בפתרון תקלות ביישומים:
התהליך יכול להמשך מספר דקות.
במידה ואינכם מוצאים את חנות גוגל תחת “אפליקציות” במכשיר, נא להכנס להגדרות המכשיר ולבצע עדכון גירסה לפי מדריך. אם עדיין לא מופיע יש להפעיל את החנות Play ידני:
מתחברים ל-Wi-Fi בודקים תאריך ושעה – חייבים להיות מדויקים ולא אוטומטיים
נכנסים לאפליקציות (Apps)
לוחצים על ה-3 פסים בפינה ונכנסים ל”אפליקציות” (App management)
מסמנים את “הפעל את Google Play”
נפתח את חנות PLAY Store > מקלידים את כתובת המייל והסיסמה לחשבון ה-Google שלכם ולוחצים על אישור
חוזרים למסך הקודם על ידי לחיצה על כדור הניווט וללחוץ על כדור החץ שמאלה, בתחתית המסך תוכלו להבחין כי נוצרה שורה חדשה של GSF ID עם מספר ארוך – נלחץ עליה.
מכבים את המכשיר ל-5 דקות ומדליקים מחדש באמצעות כפתור ההפעלה.
אם זה עדיין לא עובד – יש להמתין 5-10 דקות ולהפעיל מחדש.
גודל גופן מערכת – כאן תוכלו להתאים את גודל הגופן בכל רחבי המערכת, בהתאם להעדפת הקריאה שלכם.
רענון מלא – שלא כמו LED ו-LCD, ל-E Ink מנגנון מיוחד לתצוגה ורענון. כאן תוכלו להגדיר את התדירות לביצוע רענון מלא על סמך הפעולות שלך. ככל שאתם מבצעים יותר לחיצות, כך הדף יצבור יותר “גוסטינג” (עקבות מדף קודם) לפני רענון מלא.
דף בית מותאם אישית – כאן תוכלו להגדיר את לשונית הפונקציות המועדפת בעת חזרה למסך הבית ולסדר מחדש את כרטיסיות הפונקציות על ידי גרירה ושחרור.
כרטיסיות פונקציות מציגות סמלים בלבד – כאשר אפשרות זו מושבתת, כרטיסיות הפונקציות יציגו סמלים וטקסט. כאשר מופעלת, כרטיסיות הפונקציות יציגו סמלים בלבד.
הצג את לשוניות הפונקציות מימין – כאשר אפשרות זו מושבתת, כרטיסיות הפונקציות יוצגו בצד שמאל-בהתאמה לימניים. כאשר פונקציה זו מופעלת, כרטיסיות הפונקציה יוצגו בצד ימין-אידיאליות לשמאליים.
הערה: לא זמין עבור כל הדגמים. דגמים מסוימים יציגו תמיד את כרטיסיות הפונקציה בתחתית ואינם זמינים להתאמה אישית.
הפעל את החנות – כאשר מושבת, לא תראה את התוכן של החנות המובנית
הערה: לא ניתן להסיר את החנות המובנית.
פותחים אפליקציה לקריאת ספרים, לדוגמה ״ע-ברית״
לוחצים על כדור הניווט (עיגול האפור בפינה)
בתפריט שנפתח לוחצים על הגדרות
1. לאחר חיבור המכשיר לרשת, יש לגלול מטה את תפריט ההתראות מהפינה השמאלית העליונה של המכשיר.
2. משם, יש לבחור את האפשרות של “הגדרת מקלדת פיזית” או באנגלית Configure physical keyboard.
3. אפשרות נוספת היא לגשת ל”הגדרות” ומשם ל”הגדרות מערכת” ולבחור “מקלדת פיזית” או באנגלית Physical keyboard””
4. בחרו באפשרות של “פריסת מקלדת” או באנגלית “Keyboard layout”
5. בחרו באפשרות של “הוספת פריסת מקלדת” או באנגלית Add keyboard layout
6. בחרו בכל אופציה רלוונטית עבורכם של “הפעלת פריסת מקלדת מועדפת”
7. אם אתם בוחרים ביותר מפריסת מקלדת אחת, תוכלו ללחוץ יחד Ctrl + Space למעבר בין פריסות המקלדת השונות במהלך ההקלדה.
נכנסים להגדרות > לוחצים על הריבוע בחלק העליון של הדף עם שם של הדגם
> איפוס הגדרות יצרן
> מחיקת כל הנתונים
מסך המכשיר צריך להידלק. במידה וסוללת המכשיר מרוקנת, על המסך תופיע תמונה של סוללה בהטענה.
אם המכשיר אינו מגיב, יש להשאירו בטעינה כ-10 דקות.
לאחר 10 דקות, יש לנתק את המכשיר מהחשמל וללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה –
למשך 30-40 שניות.
אם המכשיר עדיין אינו מגיב, יש לחזור על סדר הפעולות מההתחלה.
שעות עבודה:
יום א’-ה’ 10:00-17:00
יום ו’ סגור