לפני קניה ויש לך שאלות על Onyx BOOX ? ריכזנו עבורכם שאלות נפוצות עם תשובות מפורטות. מוזמנים לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף.

  • אנחנו נציגים רשמים של חברת BOOX העולמית בישראל, היבואנים הרשמיים והחנות הרשמית של Onyx BOOX בישראל. 
  • אנחנו מפעילים מעבדה מאושרת ומורשית על ידי חברת BOOX העולמית, אשר מעניקה שירות תיקונים תחת אחריות יצרן ללקוחותינו בישראל.
  • אנו מאמינים כי מוטלת עלינו האחריות לספק לכל לקוח את השירות הטוב ביותר ואת המענה המדויק לכל צורך ובקשה. לכן, אנו מקפידים על יחס אישי לכל לקוח וחותרים בכל עת למקצוענות חסרת פשרות.
  • אנו מספקים מוצרים באיכות גבוהה ובמחיר ללא תחרות. התמיכה ניתנת על ידנו גם לאחר הרכישה, באמצעות שירות הלקוחות שלנו ושירות התיקונים המקיף במעבדה שלנו בישראל.

אנחנו חנות אינטרנטית. יש לנו מעבדה בהוד השרון וכל ההזמנות נשלחות ממחסן מסחרי באזור תעשיה אשדוד. 

אנחנו חנות אינטרנטית.
ניתן לבצע הזמנה עצמאית באתר או טלפונית מול נציג ולקבל משלוח עד הבית עם שליח.
במידה והמוצר המבוקש נמצא במלאי, קיימת אפשרות לאיסוף עצמי מהמחסן שלנו באשדוד – במקרה זה, יש לבצע הזמנה טלפונית מול נציג ולתאם את האיסוף.
אנא שימו לב – נדרש טווח של מינימום 6 שעות בין ביצוע ההזמנה מול נציג ואיסופה מהמחסן.

זמן האספקה מופיע בכל דף המוצר למעלה לצד תג המחיר והתמונה.
בימי שגרה וכאשר המוצר במלאי יש לצפות לזמן אספקה שנע בין 2-7 ימי עסקים. ספירת ימי העסקים אינה כוללת את יום ביצוע ההזמנה.
בחגי הקניות של נובמבר-דצמבר ובחגים ומועדים בישראל ובסין, יחולו עיכובים בזמני המשלוח, כתוצאה מעומס על היצרנים ועל חברות השילוח.
שימו לב: חברות השליחים אינן מגיעות למושבים/קיבוצים ויישובים מרוחקים באופן יומיומי ולכן במקרה זה, אין טעם להזמין משלוח מהיר בתוספת תשלום – לא נוכל להתחייב להגעתו ביום מסוים.

זמינות המוצר מופיעה לצד תג המחיר והתמונה בכל דף מוצר.
אנו עושים ככל יכולתנו שהמידע לגבי זמינות מוצרים יהיה עדכני.
אם מוצר לא זמין במלאי באופן מיידי, מופיע תג “הזמנה מראש” וזמן אספקה משוער.

ניתן לשלם בכרטיס אשראי רגיל, תשלומים או באמצעות בפייפאל באתר.

במקרים חריגים, בהם אין גישה לכרטיס אשראי – ניתן לשלם במזומן בכל סניף בנק באמצעות העברה בנקאית לחשבוננו- אנא צרו קשר טלפוני לקבלת פרטי חשבון.

אחריות ניתנת ל – 12 חודשים על ידי מעבדה מקצועית ומורשה של חברת ONYX העולמית בישראל.
המעבדה נמצאת בהוד השרון.

אחריות, שירות ותמיכה ניתנים על ידינו אך ורק ללקוחות אשר רכשו באתר BOOX ישראל

האחריות חלה על תקלות טכניות של המכשיר שאינן נובעות משימוש לא תקין. למען הסר ספק – האחריות אינה חלה על קורוזיה, שבר או טעינה במטען שאינו תואם את המכשיר.
נשמח לתת שירות גם לאחר שתקופת האחריות של- 12 חודשים מסתיימת ולבצע תיקונים בתעריף מוזל.
אם קיימת בעיה במכשיר יש לפנות בטלפון או במייל לשירות הלקוחות באתרנו.

ההבדל המשמעותי ביותר הוא גודל המסך.

יש גם כמה פיצ’רים שמשתנים מדגם לדגם וקיים מפרט בכל תחתית דף מוצר בקטלוג.

 

כן, יש תמיכה בעברית, יש ממשק ומקלדת בעברית.

כן, כל הדגמים של BOOX מבוססים על מערכת הפעלה של אנדרואיד ותומכים באפליקציות לקריאת ספרים בעברית כגון: ע-ברית, הליקון, סטימיצקי.
פשוט מורידים דרך חנות PLAY כמו בטלפון או טאבלט.
יש גם דפדפן אינטרנט, אפשר לגלוש, לקרוא חדשות ומאמרים אונליין.

כן, כל הדגמים של BOOX תומכים באפליקציית קינדל ואפליקציות נוספות לקריאת ספרים באנגלית ובמגוון שפות.

כן, כל הדגמים של BOOX תומכים בספרי אודיו ו – audible של אמזון.

כן, יש מילון מובנה במכשיר שמתרגם מאנגלית לעברית בלחיצה אחת על המילה. (צריך קודם להגדיר שפת תרגום)

אם המכשיר לא מגיב יש ללחוץ ולהחזיק את הכפתור ההפעלה במהלך 30-40 שניות, לאחר מכאן לחבר לטעינה. במידה והבעיה אינה נפתרת, יש ללחוץ על הכפתור ההפעלה לחיצה ארוכה של כ 30-40 שניות כאשר המכשיר מחובר לטעינה.

 

נשמח לענות על כל שאלה 
ניתן לפנות בטלפון או בוואטסאפ לקבלת עזרה טלפונית בתפעול המכשיר, במספר 077-2237170 בימים א’-ה’ בין השעות 10:00-17:00

מעבדה ומחסן

ימים א'-ה' 10:00-18:00 ימי ו' - סגור

Haifa

התקשר אלינו

שירות לקוחות זמין לרשותכם בימים א'-ה' בין השעות 10:00-17:00​

077-223-7170

דואר אלקטרוני

לקבלת פרטים נוספים ושיתוף פעולה נא לפנות במייל

info@onyxboox.co.il

שעות עבודה:

יום א’-ה’ 10:00-17:00
יום ו’ סגור

הזמנות באתר 24/7