חנות Google Play מספקת מבחר מגוון של אפליקציות. החנות מותקנת מראש בחלק מהדגמים.
אם אינכם יכולים למצוא את האפליקציה בחלונית האפליקציות, אנא בדקו את גרסת החומרה שלכם בחלונית ההגדרות ובצעו את השלבים הבאים:
עבור גרסה V3.2 והלאה
מכשירים בעלי ממשק משתמש בעברית
מסך הבית > אפליקציות > הקישו על תפריט ההמבורגרים בפינה השמאלית העליונה > אפליקציה > הפעל את Google Play > ID GSF.
מכשירים בעלי ממשק משתמש באנגלית
- Home Screen< Apps > tap the hamburger menu on the upper right > App management > Enable Google Play > GSF ID.
- היכנסו לחשבון ה-Google שלכם.
- המתינו בין 1-48 שעות. זה עשוי להשתנות בהתאם למכשיר שלכם. לאחר מכן תוכלו להשתמש בחנות Google Play ולהוריד כל אפליקציה שתרצו.
סרטון הדרכה של BOOX
עבור גרסאות ותיקות מ- V3.2
מכשירים בעלי ממשק משתמש בעברית
מסך הבית > הגדרות > אפליקציה > הפעל את Google Play > ID GSF.
מכשירים בעלי ממשק משתמש באנגלית
Home Screen > Settings > Application > Enable Google Play > GSF ID.
- היכנסו לחשבון ה-Google שלכם.
- המתינו בין 1-48 שעות. זה עשוי להשתנות בהתאם למכשיר שלכם. לאחר מכן תוכלו להשתמש בחנות Google Play ולהוריד כל אפליקציה שתרצו.
**אם ההליך אינו עובד כראוי, ייתכן שיהיה עליכם לאתחל את המכשיר ולבדוק שוב.
**הערה:
אם אין אפשרות להפעיל את Google Play בניהול האפליקציות, בצעו את הפעולות הבאות:
- מסך הבית > אפליקציות > הקישו על תפריט ההמבורגר בפינה השמאלית העליונה > אפליקציה > מידע על אפליקציות.
- מצאו והקישו על “Content Browser” > אחסון ומטמון > נקה מטמון.
- לאחר מכן, ,תוכלו להשתמש ב-Google Play מבלי להפעיל אותו באופן ידני.