מאגר הידע שלנו הינו חופשי ופתוח עבור כלל המשתמשים במכשירי BOOX
אנחנו מקווים כי הוא יסייע לכם לבסס היכרות מעמיקה עם שימושיות המכשיר שברשותכם.
בנוסף, אנו מציעים שירות בלעדי ללקוחות אשר מכשירם נרכש ב-BOOX ישראל – הדרכת משתמש בצ’אט ובשיחת טלפון במידת הצורך.

במידה ומכשירכם נרכש בחנות שלנו ואתם זקוקים לסיוע טכני מנציג,
תיאום ביקור במעבדה או תיאום החזרת מוצר באריזה פתוחה,
אנא צרו פניה למחלקה הטכנית שלנו באמצעות כפתור “טופס פניה”.
נציג/ה טכניים ישובו אליכם עד 2 ימי עסקים (לא כולל יום שליחת הטופס) ויסייעו לכם.
מאוד חשוב שתמלאו את כלל השדות בטופס, תפרטו לעומק את מהות הפניה ותצרפו תמונות וסרטוני וידאו הממחישים אותה.
מילוי של טופס הפניה כראוי, ייעל את התהליך וימנע בקשת פרטים נוספים שיעכבו את הטיפול.
שירות הלקוחות הטכני אינו פועל באמצעות הווטסאפ, אלא באמצעות טופס הפניה בלבד.