היום אנחנו מגישים לכם סקירה של הדגם החדש בסדרת הקומפקטיים שלנו, BOOX POKE 5.
דגם זה פותח את הדור החמישי של סדרת הקוראים המתקדמת מבית BOOX. בעזרת הטכנולוגיה המשופרת, POKE 5 מציע חווית קריאה נעימה, נוחה, חדה וקלת משקל, כיאה למכשיר מוביל ופורץ דרך בקטגוריית ספרי הכיס.

BOOX POKE 5 מגיע עם מסך Carta E Ink HD בגודל 6 אינטש ומציג ברזולוציה גבוהה של 1448×1072 פיקסלים. המסך מאפשר קריאה בשקיפות מרבית עם טכנולוגיית אור אחורי מובנית, מה שמאפשר לקרוא בכל מצב תאורה, גם בתנאי תאורה חשוכים וגם בשמש ישירה. האיכות הגבוהה של המסך יוצרת תמונה חדה וצבעים מדויקים, המשפרים באופן משמעותי את חווית הקריאה.

המהדורה החמישית של BOOX POKE מציעה מעבד Qualcomm Snapdragon בעל 8 ליבות, המספק ביצועים חזקים וגמישים. מעבד זה מבטיח זמן תגובה מהיר יותר, סיבוב עמודים חלק יותר ופעולה כוללת חלקה ונוחה. לצד המעבד החזק, BOOX POKE 5 מגיע עם זיכרון פנימי בנפח של 32 גיגהבייט ואפשרות להרחבה בעזרת כרטיס microSD עד 512 גיגהבייט.

מכשיר ה-POKE 5 כולל תמיכה במגוון רחב של פורמטים, כגון EPUB, PDF, MOBI, TXT, ועוד. התמיכה המגוונת בפורמטים מעניקה למשתמשים גמישות רבה ואת האפשרות לקרוא ספרים מכלל המקורות האהובים עליהם.

למכשיר הקריאה BOOX POKE 5 יש סוללת ליתיום פולימר מובנית בנפח 1500mAh, המספיקה לכמה שבועות של קריאה מרובה. המשמעות היא, שתוכלו לקחת את הקורא איתכם לכל מקום, ללא צורך בחיבור לחשמל או טעינה תכופה.

כיסוי נרתיק מקורי עבור קורא ספרים אלקטרוניים BOOX POKE 5
Boox Poke 5 - usage scenario 4
Boox Poke 5 - usage scenario 1
Boox Poke 5 - usage scenario 2

מעל הכל, BOOX POKE 5 מציע חווית קריאה מתקדמת ומעולה עם תמיכה באפליקציות מגוונות בשפה העברית (ע-ברית, הליקון, אינדיבוק, קינדל ועוד). תוכלו להוסיף סימניות, לציין הערות, להדגיש מקטעים חשובים ולשתף אותם עם חברים.  המכשיר תומך בממשק Wi-Fi ומאפשר גישה לחנויות הספרים המובילות בחנות גוגל.

לסיכום,
BOOX POKE 5 הוא מכשיר קריאה מתקדם ושימושי, המספק חווית קריאה נוחה וחלקה. המסך המתקדם, המעבד החזק והאפשרויות הרחבות לפורמטים שונים הם רק חלק מיתרונותיו המרשימים של המכשיר. הוא מתאים לכל מי שמחפש דרך נוחה וניידת לקרוא את הספרים האהובים עליו, ללא תלות בתאורהמסוימת או בטעינה תכופה.

אם אתם אוהבים לקרוא ומעוניינים לשדרג את חווית הקריאה שלכם, BOOX POKE 5 הוא בהחלט הבחירה הנכונה עבורכם!