You are currently viewing פגישות עבודה יעילות בעזרת מוצרי דיו אלקטרוני

פגישות עבודה יעילות בעזרת מוצרי דיו אלקטרוני

הפכו את פגישות העבודה ליעילות יותר, בעזרת מוצרי הדיו האלקטרוני של BOOX ישראל

 אתם מכירים את זה, פגישות עבודה יכולות להיות עניין די מעצבן וגוזל זמן, כאשר הן אינן מאורגנות ביעילות. טאבלטים מבוססי דיו האלקטרוני של BOOX ישראל עם התכונות החדשניות שלהם, עשויים לייצר את הפתרון לאתגר הזה ולהפוך את פגישות העבודה שלכם ליעילות יותר.

מדוע פגישות עבודה יכולות לתסכל?

הפגישות הללו יכולות להיכשל כאשר אינן מתוכננות היטב, כאשר הן מתמשכות וכאשר חלק ממשתתפיהן אינם ממוקדים. במקרים הללו האנרגיה הכללית בחדר צונחת והפגישה עלולה להסתיים ללא תוצאות מוחשיות.

כיצד ננהל פגישות עבודה יעילות בעזרת מוצרי BOOX ישראל?

מוצרי הדיו האלקטרוני של BOOX מספקים תחושה שמדמה נייר אמיתי, אלמנט שמשנה את כל ההתנהלות. אין צורך בהדפסת מסמכים לפגישה, תוכלו להגיע אליה עם המחברת האלקטרונית של BOOX ישראל, כאשר כלל החומרים הרלוונטיים נמצאים אתכם באופן דיגיטלי ובהישג יד. בואו ונבחן, כיצד טאבלט דיו אלקטרוני יוכל לסייע לכם בהגברת יעילות ומיקוד הפגישה.

1. יצירת לוח זמנים לפגישה

פגישות ללא סדר זמנים מובנה אינן יעילות. למרות האווירה שלעיתים יכולה להיראות יצירתית ומעוררת השראה, הדיונים אינם ממוקדים ועלולים להוביל לבלבול ולסדר החלטות שגוי. יצירת לוח זמנים ורשימת נושאים לפגישה תבטיח שכלל המשתתפים עוקבים אחריו. עם המחברות החכמות של BOOX, יצירת לוח זמנים ואג’נדה היא קלה ומהירה! השתמשו באפליקציית הפתקים המובנית של המכשיר כדי לכתוב לוח זמנים, אג’נדה, הקצאות זמן לנושאים השונים ומטרות פגישה. בחרו מתוך מגוון עיצובי המחברת השונים, הזמינים באפליקציה. לאחר שהכול כתוב ומוכן, תוכלו לשתף את הרשימות הללו באמצעות הדוא”ל, Slack או כל יישום חיצוני אחר בו תבחרו להשתמש. זה יסייע לכל המשתתפים ליישר קו ולהתכונן לפגישה.

דיו אלקטרוני לפגישות יעילות

2. הכנת המשתתפים למעורבות אקטיבית בדיון

אחד האתגרים המרכזיים בפגישות מרובות משתתפים, היא לשמור על מעורבות והשתתפות פעילה בין העמיתים. יצירת מרחב פתוח להחלפת דעות ורעיונות הוא הכרחי. בניגוד למחשבים ניידים שמייצרים מחסום פיזי והפניית קשב, המחברות הדיגיטליות של BOOX, מאפשרות כתיבת הערות, תכנון והצגת ממצאים, תוך שמירה על קשר עין עם העמיתים והשתתפות פעילה בשיחה. תוכלו להפוך את מכשיר ה-BOOX שלכם ללוח לבן להצגת רעיונות בעזרת שיקוף מסך עם אפליקציית BOOXDrop, שתסייע לחבר את המכשיר למוניטור גדול לנוחות כלל המשתתפים בפגישה. פונקציה זו מסייעת לקדם יעילות, שיתוף פעולה ודיון דינאמי.

מחברות דיגיטליות לפגישות יעילות  

3. תיעוד הפגישה באופן יעיל

כתיבת הערות באופן ידני במקום שימוש במקלדת, יכולה לשפר את הזיכרון ולסייע להטמיע את המידע. בעזרת מחברת הדיו האלקטרוני של BOOX, תוכלו להנות מתחושה שמדמה נייר ולהשתמש בכלים דיגיטליים מתקדמים. ראשית, מכשירי BOOX ישראל מציעים תבניות שונות כגון Cornell, McKinsey,  או  SWOT כדי לסייע לכם לבצע רישום נוח של הפגישה. שנית, אם באפשרותכם לקבל את חומרי הפגישה לפני תחילתה, תוכלו להכינם ישירות בתוך מצגת PowerPoint או להשתמש באפליקציה המובנית NeoReader לקבצי PDF ולעבוד במסך מפוצל המחולק למסמך ולשטח נוסף לכתיבת הערות.

הטאבלטים של BOOX ישראל גם מקלים על כתיבת הערות בעזרת תכונות כגון המרת טקסט ידני לדיגיטלי (באנגלית), הקלטת קול שתסייע בלכידת המידע תוך דיון מהיר וצירוף קישורים חיצוניים לאתרים ומקורות רלוונטיים להערות. כלי ה- Lassoמאפשר העתקה, גזירה והדבקת הערה במיקום הרצוי, כלי –  Shape Perfection מאפשר ציור צורות גאומטריות מדויקות כדי להדגיש מידע מרכזי בטקסט. באמצעות תגיות, תיקיות ופונקציית החיפוש, תוכלו לארגן את המידע במספר מחברות ולייצר קטגוריות שונות.

טאבלטים מדיו אלקטרוני

4. קיום מעקב והקצאת משימות לאחר הפגישה

פגישות לעיתים נכשלות בהשגת מטרותיהן מכיוון שהמשתתפים בהן נוטים להמשיך הלאה למשימה הבאה. כדאי תמיד לסיים פגישה עם רשימת משימות למעקב והקצאתן לבעלי תפקידים. טאבלט דיו אלקטרוני של BOOX ישראל מאפשר הקצאה וחלוקה דיגיטלית של משימות לאחר פגישה. תוכלו לייבא משימות תוך שימוש בקבצי PNG או PDF ולחלוק אותם באופן מידי עם עמיתים, באמצעות מייל, Bluetooth , Slack או Teams. תוכלו גם להשתמש בשירותי ענן לבחירתכם, כגון OnyxCloud , OneDrive , Google Drive. שיתוף המידע באופן מידי, מסייע בחיזוק ההחלטות שהתקבלו בפגישה ויישומן.

כל הטאבלטים הללו באים עם עט ייעודי לכתיבה שלא צורך הטענה, עיצוב מושלם ומשקל נמוך המאפשרים ניידות ונוחות.
מעבד עוצמתי וסוללה המספיקה לשבועות של שימוש !
מערכת הפעלה מותאמת לדיו אלקטוני ומבוססת מערכת הפעלה Android  המתקדמת ביותר.

 

בהצלחה!