שלום וברוכים הבאים לאתר אוניקס בוקס בישראל ONYX BOOX IL

כיום חיינו מלאים במוצרים טכנולוגיים שונים כגון טלפונים חכמים, טאבלטים ומחשבים שונים, שמקלים על חיינו. עם זאת, קיימים מספר חסרונות בריאותיים הכוללים אימוץ העיניים, עיניים יבשות ומגורות  עיניים, טשטוש ראייה וכאבי ראש כתוצאה קריאה ממושכת ממסכי מחשב. המשימה של חברת ONYX היא לפתח ולייצר מוצרי אלקטרוניקה עדכניים וידידותיים לעיניים שלא רק מספקים נוחות טכנולוגית אלא גם מגנים על העיניים מפני עייפות דיגיטלית.
אוניקס אינטרנשיונל בע”מ הינה חברה מובילה בתחום מוצרי האלקטרוניקה הסינית המוקדשת לעיצוב, פיתוח, ייצור, מכירה ושיווק של מכשירי דיו אלקטרוני המספקים למשתמש הקצה חווית קריאה וכתיבה דמויית נייר. אוניקס, שהוקמה על ידי צוות של IBM, Google ו – Microsoft בשנת 2008, ממוקמת בסין בגואנגג’ואו, עם משרד בשנג’ן, המכונה עמק הסיליקון של סין.

קורא ספרים אלקטרוניים כמסך מחשב
אודותינו onyx boox israel

BOOX הינו אחד המותגים המתקדמים בשוק העולמי של מכשירי מסכי הדיו אלקטרוני שמפותח ומיוצר על ידי אוניקס. המותג נהנה מפופולאריות רבה בשווקים הבינלאומיים מאז 2009.
בנוסף לקוראי הספרים האלקטרוניים הקלאסיים של 6 אינץ , BOOX ידוע בזכות קוראי ספרים מבוססי מערכת הפעלה אנדרואיד בעלי מסך גדול וקלי משקל, הנקראים טאבלט דיו אלקטרוניים (E-ink Tablet)כגון BOOX Max LUMI עם מסך 13.3 אינץ ו – BOOX Note 5 עם מסך 10.3 אינץ.
כמו כן, BOOX היא החברה הראשונה בעולם שיישמה מערכת הפעלה אנדרואיד 11.0 על קוראי ספרים אלקטרוניים. זהו שינוי מהפכני ומשמעותי שהתרחש בענף זה.
בעשור האחרון מוצרי אוניקס נמכרו ליותר מ 60 מדינות בארבע יבשות. ב-2020 נפתחו נקודות שירות ושיווק בישראל בשיתוף עם חברת MOBS בהוד השרון.

  • אנחנו נציגים רשמים של חברת BOOX העולמית בישראל, היבואנים הרשמיים וחנות רשמי של Onyx BOOX בישראל. ברשותנו מעבדות מקצועיות ומורשה על ידי חברת BOOX העולמית, אשר מעניקות שירות תיקונית תחת אחריות יצרן ללקוחותינו בישראל.
    אנו מאמינים כי מוטלת עלינו האחריות לספק לכל לקוח את השירות הטוב ביותר ואת המענה המדויק לכל צורך ובקשה.
    לכן, אנו מקפידים על יחס אישי לכל לקוח וחותרים בכל עת למקצוענות חסרת פשרות.
    אנו מספקים מוצרים באיכות גבוהה ובמחיר ללא תחרות. התמיכה ניתנת על ידנו גם לאחר הרכישה, באמצעות שירות הלקוחות שלנו ושירות התיקונים המקיף במעבדה שלנו בישראל.

 אנו מקווים כי תיהנו משימוש במוצרינו במשך שנים רבות. כמו כן, נשמח לספק סיוע ותמיכה בשפה העברית בכל הקשור לשימוש בספרים האלקטרוניים, ושירות תיקונים מקצועי בישראל.