תנאים והתניות
מבוא
• אתר onyxboox.co.il (להלן “האתר”) המופעל ע”י ע.מ. 328815873 “אוניקס בוקס ישראל״ (להלן “החברה” או “BOOX IL”) ומשמש גם בתור אתר מכירות לרכישת מוצרי לקריאת ספרים אלקטרוניים עם תמיכה בעברית של מותג ONYX BOOX
• האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
• הרוכש באתר מאשר בעשותו כן כי הוא קרא את הוראות התקנון והוא מסכים להן ומתחייב לפעול בהתאם.
• BOOX רשאית ללא הודעה מוקדמת ועל פי שיקול דעת בלעדי לשנות מעת לעת את הוראות תקנון זה כולן או חלקן וכל מסמך אחר המסדיר את תנאי ההתקשרות בין קהל לקוחותיה לבינה.
• מובהר, כי כלל התנאים בתקנון זה כפופים לכל דין נוהג לרבות חוק הגנת הצרכן התשמ“א 1981 ותקנותיו.
• מובהר כי אם יקבע בעתיד על ידי רשות מוסמכת שסעיף בתקנון זה אינו עומד בכפיפה אחת להוראות דין כלשהו, לא תהיה לכך השפעה על נפקות משפטית של סעיפים אחרים בתקנון זה.
הרכישה
• הזמנה באמצעות האינטרנט : ניתן להזמין מוצרים באמצעות אתר האינטרנט של החברה על ידי מילוי טופס בקשה להזמנה (לאחר הוספת המוצר לסל הקניות שבאתר). לאחר בדיקת ההזמנה על ידי נציג מכירות תשלח אליך הודעה ו/או מייל המאשרים את קיום ההזמנה. במקרים בהם יעלה הצורך, יצור נציג המכירות קשר טלפונית. ההזמנה תקפה רק לאחר ביצוע תשלום. עצם מילוי הפרטים וביצוע ההזמנה באתר אינו מהווה ביצוע עסקה.
• למען הסר הספק, מניין ימי האספקה יחל רק לאחר אישור העסקה ע“י BOOX וקבלת תשלום בפועל והוא אינו כולל את יום ביצוע ההזמנה.
• טעות קולמוס – פורסם מחיר גבוה ו/או נמוך באופן קיצוני ביותר ממחירו הממוצע הנוהג ו/או פורסם מוצר שלא קיים עוד ו/או מפרט ו/או סרטון/תמונה להמחשה אשר נפלה בהם טעות הקלדה ו/או תקלה תהיה BOOX רשאית לבטל את העסקה בכפוף להודעה לקונה. באם נתקבל תשלום הרוכש יקבל החזר כספי באופן מידי.
• BOOX שומרת לעצמה את הזכות להכריז על מכירות מיוחדות, לקבוע את תוקפן, לקצרו ולהאריכו מפעם לפעם בין היתר משיקולי מלאי והכל על פי דין.
• מחיר המוצר באתר כולל מע“מ
• הרכישה באתר הינה באמצעות כ“א ובאמצעות PayPal
• החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר מכירות על פי שיקול דעתה
החזרות וביטולים
• לקוח יהיה רשאי לבטל עסקה שביצע באתר ONYX BOOX Israel באם לא עברו 14 יום מקבלת המוצר או מסמך המפרט את פרטי העסקה לפי המאוחר וזאת באמצעות פניה לשירות הלקוחות בשירות הבא: https://onyxboox.co.il/contact/
או דוא“ל: info@onyxboox.co.il
• צרכן שהוא אדם בעל מוגבלות, אזרח ותיק (מגיל 65 ומעלה) או עולה חדש יהיה זכאי לבטל עסקה תוך 4 חודשים ובלבד שלא נעשה שימוש במוצר.
• במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם אשר נפל במוצר, יחולו דמי ביטול בסך 5% או 100 שקלים לפי הסכום הנמוך מבניהם.
• במקרה של כיסויים – אנו מתחייבים לכיסוי המקורי של היצרן אך לא לצבע/עיצוב הכיסוי – הצבע והעיצוב יכולים להשתנות מעת לעת ותלויים ביצרן עצמו ובשיקול דעתו. במידה ורכשתם כיסוי שצבעו אינו לטעמכם, תוכלו להשיבו למעבדה שלנו ולקבל זיכוי בעבורו.
• על מנת לקבל החזר כספי, באחריות הרוכש לוודא כי מוצר יוחזר באריזתו המקורית והשלמה, ללא שימוש וללא חיבור לחשמל. ההחזר לא יכלול את עלות דמי ביטול העסקה בסה”כ של 5% או 100 ש”ח, הנמוך מביניהם.
• האחריות על השבת המוצר לחברה מוטלת על הלקוח והוא ישא בעלויותיה, במידה ונוכל לסייע בעזרת מערך המשלוחים שלנו, תחול עלות המשלוח על הלקוח.
• השבת התשלום תתבצע בתום 14 ימים ורק אם הושב המוצר נשוא העסקה אל מעבדת החברה או למחסן החברה לפי הנחיית נציגי השירות ובהתאם למצבו של המוצר.
• מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.
• החזר כספי יתבצע לכרטיס האשראי בו בוצעה העסקה או לחשבון PayPal באמצעותו בוצעה העסקה, תוך 10 ימי עסקים.
תהליך ביצוע החזרות וביטולי עסקה:
1. יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו באחד מאמצעי הקשר המצויים באתר, בימים ובשעות הפעילות. על הפניה וההחזר להתבצע בטווח הימים הקבוע בחוק, כמצויין מעלה.
2. במקרה של החזר מוצר מכל סיבה אשר אינה כרוכה בפגם, יחולו על הלקוח דמי ביטול בסה”כ של 5% או 100 ש”ח – הנמוך מביניהם.
3. יש לתאם מול נציג/ת השירות את מועד ההחזר ואת המיקום. מוצרים שטרם נפתחו ולא נעשה בהם שימוש, ישובו למחסן שלנו. מוצרים פתוחים, יושבו למעבדה שלנו. באחריות הלקוח לבצע את ההחזר בתיאום מול מוקד השירות של BOOX ישראל.
4. במידה והלקוח מתקשה להגיע בכוחות עצמו לביצוע ההחזר, נוכל לסייע בעזרת מערך המשלוחים שלנו. במקרה זה, נציגי השירות יגבו מהלקוח את עלות המשלוח (60 ש”ח לכיוון), יפיקו עבורו שטר מטען, ישלחו אליו את שטר המטען. באחריות הלקוח לארוז היטב את המוצרים, ולהדביק לאריזה את שטר המטען כדי שהחבילה תהיה מוכנה לאיסוף.
נציגינו יתאמו עבור הלקוח איסוף של שליח UPS.
5. חשוב לציין כי ללקוח שמורה הזכות לבצע שילוח עם כל חברת משלוחים מטעמו או להחזיר את המוצר באופן עצמאי ובתיאום. במקרה זה עליו לפעול מול נציגינו לקבלת כתובת להחזר וליידע אותם במועד הגעתו או הגעת השליח מטעמו . חשוב שהמשלוח יכיל את כל פרטי ההתקשרות של הלקוח ומספר ההזמנה באתרנו – זאת על מנת שנוכל לזהות ולזכות כספית את הלקוח הנכון.
6. ברגע שהמוצרים יתקבלו אצלנו, נבצע בדיקה של מצבם ותקינותם. על המוצרים להיות במצב תקין, ללא פגם פנימי או חיצוני, כשכל חלקי הערכה מצויים, יחד עם האריזות.
7. במידה והכל תקין כפי שפורט בסעיף 6 – אנו נזכה את הלקוח באמצעי התשלום אשר נעשה בו שימוש בביצוע ההזמנה, מינוס עלות דמי הביטול כקבוע בחוק
אספקה והובלת המוצר
• החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר המכירות, תוך 3-7 ימי עסקים, תלוי בבחירת שיטת השילוח ע”י הלקוח ובלבד שהמוצר הנבחר נמצא במלאי מיידי באתר. דף המוצר מציין מידע זה. ספירת ימי העסקים לעניין השילוח, אינה כוללת את יום ביצוע ההזמנה.
אנא שימו לב: חברות השילוח אינן נכנסות בכל יום למושבים/קיבוצים ויישובים מרוחקים. במקרה זה, אין טעם לבצע שילוח מהיר בתוספת תשלום מכיוון שלא נוכל להתחייב אליו.
• החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי–אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה (עיכובי צד ג’).
• בחגים ומועדים וגם בחגי הקניות של חודשי נובמבר ודצמבר, יחולו עיכובים בזמני האספקה השגרתיים, כתוצאה מעומס על היצרנים ועל חברות השילוח. במועדים אלה, איננו מתחייבים לזמני האספקה הרגילים.
• משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע”י הלקוח בעת הרכישה ולפי בחירתו עם שליח עד הבית, או לנקודת איסוף לבחירת הלקוח. הלקוח רשאי גם לאסוף את המוצר באופן עצמאי מהמחסן באשדוד, בתנאי שקיים שם מלאי ובתנאי שתיאם הגעתו מראש עם שירות הלקוחות של אתר BOOX. המשלוח לנקודת איסוף הינו בחינם או בתשלום של 39 ש”ח באמצעות שליח עד הבית. BOOX יכולה לשנות את תעריפי המשלוח מעת לעת, בהתאם לשינויי מחירים של חברות השילוח.
• אנו לא מאשרים השארת חבילות מחוץ לדלת/בארון חשמל וכדומה. המוצרים שלנו יקרים וחברות השליחות אינן מבטחות על אובדן/גניבה/נזק במקרה של השארת מוצר ללא מסירה.
במידה והלקוח מאפשר לחברת השליחויות השארת החבילה ללא מסירה ביד, האחריות במקרה של גניבה, אבדן ונזק תחול על הלקוח בלבד.
אחריות ושירות
• האחריות למוצר מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר. במקרה של פיקסלים על המסך – עד כמות של 5 סאב פיקסלים, המסך הינו תקין ולא מחייב החלפה, זאת לפי תקן יצרן.
בכמות פיקסלים מעל לכמות המצוינת, יוחלף מכשיר.
• האחריות למוצר, השירות ותהתמיכה ניתנים לתקופה של 12 חודשים מיום הרכישה ורק ללקוחות הרוכשים באתר BOOX ישראל.
• האחריות תקפה רק לגבי לקוח המחזיק בידיו הוכחת קנייה מקורית ורק אם הרכישה נעשתה באמצעות החנות האתר מכירות onyxboox.co.il החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח להוכיח כי הינו הרוכש המקורי של המוצר.
• הסעד הבלעדי לכל מוצר פגום המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון או להחלפה של המוצר הפגום. החבות הכוללת של החברה ביחס לכל מוצר פגום לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר הפגום.
• בהתאם לסעיף 18 – חוק הגנת הצרכן: אחריות החברה לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה מהפעלה שגויה ונזק פיזי שנגרם למוצר על ידי הלקוח כגון: סדקים בגוף ובמסך של המוצר, שבר של שקע טעינה עקב שימוש לא נכון של מטען, קורוזיה כתוצאה ממגע עם מים, מכות ונפילות. בנוסף, אין אחריות על התוכנות המותקנות על ידי הלקוח.
• החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.
• אין כל התחייבות מצד החברה בכל הקשור להתאמת המוצר למטרה מסוימת, או בכל הקשור לשוויו וסחירותו.
• אין החברה אחראית על כל נזק כלשהו למידע המאוכסן במוצר הלקוח – מומלץ לגבות את המידע לפני מסירת הציוד למעבדה.
• בהתאם לסעיף 18 – חוק הגנת הצרכן: בתקופת האחריות תדאג החברה לתיקון ו/או תחליף, ללא תשלום, מוצר שיראה לחברה פגום ואשר לפי שיקול דעתה בלבד נפגע עקב עבודה בתנאי שימוש רגילים ו/או שקיים פגם ביצורו.
למען הסר ספק – האחריות אינה מכסה נזקים שנוצרו כתוצאה משימוש לקוי של הלקוח, כגון קורוזיה, שבר וטעינה במטען שאינו תואם את המכשיר.
• במידה ולא קיים המוצר במלאי החברה ו/או נפסק יצורו, תחליף החברה את המוצר הפגום במוצר שווה ערך באיכותו ובביצועיו ו/או טוב יותר, ובכפוף לדין.
• האחריות על המוצר ניתנת במעבדה ולא בבית הלקוח. על הלקוח מוטלת האחריות להביא את המכשיר למעבדת BOOX או לשאת בהוצאות משלוח המוצר לאבחון במעבדת החברה. להפעלת האחריות ולקבלת שירות למוצר יש ליצור קשר עם החברה בטלפון 0772237170
• האחריות למוצר אינה כוללת תמיכה טכנית כלשהי ו/או חובת הדרכה לגבי הפעלת המוצר. עם זאת, חברת BOOX ישראל מפעילה מוקד שירות טלפוני המאפשר תמיכה טכנית בסיסית בהפעלת המכשיר. מוקד השירות מסייע בהגדרות ראשוניות ובתמיכה בתקלות משתמש אך אינו מעניק שירות בנושא יישומי צד ג’ ותוכנות חיצוניות. השירות מוענק ללקוחות BOOX ישראל בלבד והא כרוך בהזדהות בעזרת מספר ההזמנה באתר.
אבטחת מידע ופרטיות
• החברה, כמו גם חברות אחיות וגורמי משנה נוספים הפועלים מטעם חברת BOOX IL ובהתאם לאותם הסטנדרטים, רשאיות להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת לספק ללקוח את המידע והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות.
• החברה נוקטת באמצעי זהירות מירביים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.
• החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע”י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.
• בלחיצה על כפתור “שלח” יש משום הסכמה לחברה או למי מטעמה לעשות שימוש במידע אישי זה על מנת לספק מידע על המוצרים ומידע נוסף באמצעות אימייל או אחר, על שירותים ומשאבים הקשורים למוצרים של החברה. בנוסף, ניתן יהיה להשתמש במידע אישי זה למטרות סקר שוק.
• באם חפצך בהסרת פרטייך האישיים מרשימת התפוצה של החברה נא צור קשר בטלפון: 0772231122 או בכתובת הדוא”ל: info@onyxboox.co.il
קניין רוחני
• כל זכויות הקניין הרוחני באתר מכירות זה הינן רכושה הבלעדי של החברה BOOX IL.
• אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר ו/או מאתר מכירות זה, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם החברה.
דין וסמכות שיפוט
• פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו יעשו בהתאם לדין הישראלי בלבד ולבית המשפט המוסמך באחד מהמחוזות תל אביב-יפו, חיפה, ירושלים או ב”ש תהא מסורה סמכות השיפוט הבלעדית.
בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה בטלפון 0772237170