מדיניות החזרות וביטולים
• לקוח יהיה רשאי לבטל עסקה שביצע באתר ONYX BOOX Israel באם לא עברו 14 יום מקבלת המוצר או מסמך המפרט את פרטי העסקה לפי המאוחר וזאת באמצעות פניה לשירות הלקוחות בשירות הבא: https://onyxboox.co.il/contact/
או דוא“ל: info@onyxboox.co.il
• צרכן שהוא אדם בעל מוגבלות, אזרח ותיק (מגיל 65 ומעלה) או עולה חדש יהיה זכאי לבטל עסקה תוך 4 חודשים ובלבד שלא נעשה שימוש במוצר.
• במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם אשר נפל במוצר, יחולו דמי ביטול בסך 5% או 100 שקלים לפי הסכום הנמוך מבניהם.
• במקרה של כיסויים – אנו מתחייבים לכיסוי המקורי של היצרן אך לא לצבע/עיצוב הכיסוי – הצבע והעיצוב יכולים להשתנות מעת לעת ותלויים ביצרן עצמו ובשיקול דעתו. במידה ורכשתם כיסוי שצבעו אינו לטעמכם, תוכלו להשיבו למעבדה שלנו ולקבל זיכוי בעבורו.
• על מנת לקבל החזר כספי, באחריות הרוכש לוודא כי מוצר יוחזר באריזתו המקורית והשלמה, ללא שימוש וללא חיבור לחשמל. ההחזר לא יכלול את עלות דמי ביטול העסקה בסה”כ של 5% או 100 ש”ח, הנמוך מביניהם.
• האחריות על השבת המוצר לחברה מוטלת על הלקוח והוא ישא בעלויותיה, במידה ונוכל לסייע בעזרת מערך המשלוחים שלנו, תחול עלות המשלוח על הלקוח.
• השבת התשלום תתבצע בתום 14 ימים ורק אם הושב המוצר נשוא העסקה אל מעבדת החברה או למחסן החברה לפי הנחיית נציגי השירות ובהתאם למצבו של המוצר.
• מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.
• החזר כספי יתבצע לכרטיס האשראי בו בוצעה העסקה או לחשבון PayPal באמצעותו בוצעה העסקה, תוך 10 ימי עסקים.
תהליך ביצוע החזרות וביטולי עסקה:
1. יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו באחד מאמצעי הקשר המצויים באתר, בימים ובשעות הפעילות. על הפניה וההחזר להתבצע בטווח הימים הקבוע בחוק, כמצויין מעלה.
2. במקרה של החזר מוצר מכל סיבה אשר אינה כרוכה בפגם, יחולו על הלקוח דמי ביטול בסה”כ של 5% או 100 ש”ח – הנמוך מביניהם.
3. יש לתאם מול נציג/ת השירות את מועד ההחזר ואת המיקום. מוצרים שטרם נפתחו ולא נעשה בהם שימוש, ישובו למחסן שלנו. מוצרים פתוחים, יושבו למעבדה שלנו. באחריות הלקוח לבצע את ההחזר בתיאום מול מוקד השירות של BOOX ישראל.
4. במידה והלקוח מתקשה להגיע בכוחות עצמו לביצוע ההחזר, נוכל לסייע בעזרת מערך המשלוחים שלנו. במקרה זה, נציגי השירות יגבו מהלקוח את עלות המשלוח (60 ש”ח לכיוון), יפיקו עבורו שטר מטען, ישלחו אליו את שטר המטען. באחריות הלקוח לארוז היטב את המוצרים, ולהדביק לאריזה את שטר המטען כדי שהחבילה תהיה מוכנה לאיסוף.
נציגינו יתאמו עבור הלקוח איסוף של שליח UPS.
5. חשוב לציין כי ללקוח שמורה הזכות לבצע שילוח עם כל חברת משלוחים מטעמו או להחזיר את המוצר באופן עצמאי ובתיאום. במקרה זה עליו לפעול מול נציגינו לקבלת כתובת להחזר וליידע אותם במועד הגעתו או הגעת השליח מטעמו . חשוב שהמשלוח יכיל את כל פרטי ההתקשרות של הלקוח ומספר ההזמנה באתרנו – זאת על מנת שנוכל לזהות ולזכות כספית את הלקוח הנכון.
6. ברגע שהמוצרים יתקבלו אצלנו, נבצע בדיקה של מצבם ותקינותם. על המוצרים להיות במצב תקין, ללא פגם פנימי או חיצוני, כשכל חלקי הערכה מצויים, יחד עם האריזות.
7. במידה והכל תקין כפי שפורט בסעיף 6 – אנו נזכה את הלקוח באמצעי התשלום אשר נעשה בו שימוש בביצוע ההזמנה, מינוס עלות דמי הביטול כקבוע בחוק.